Landing Page
Zrobimy dobry PR dla Twojego najlepszego produktu! Masz tylko 8 sekund na wykorzystanie szansy i zdobycie bramki!
- Home
- Landing page
Responsywne strony docelowe | Landing Page
500 zł netto
gwarancja stabilności ceny
Landing Page
• CTA (wezwanie do działania)
• dedykowany design
• formularz kontaktowy
• teksty i hasła sprzedażowe
• unikalna grafika
• sygnały zaufania
• język korzyści
• społeczny dowód słuszności
• optymalizacja dla użytkowników mobilnych
• przeprowadzanie testów A/B
• analiza statystyk strony
Generowanie możliwie największej liczby zapytań.
Jeden z wielu
Do podkreślenia najważniejszych cech Twojego produktu lub usługi najlepszym rozwiązaniem jest wysokiej jakości strona internetowa skoncentrowana tylko i wyłącznie na pojedynczym temacie. Dzięki znajomości rynku e-marketingu, projektujemy szyte na miarę strony docelowe, zwracające uwagę internautów oraz zwiększające liczbę konwersji.
Konwersja i lojalność
Żadna akcja reklamowa nie przyniesie tak świetnych rezultatów, jeżeli nie będzie jej towarzyszył dobrze przygotowana strona docelowa, czyli landing page.
Głównym celem strony tego typu jest konwersja. Proces konwersji, w zależności od przyjętej strategii marketingowej, oznacza wykonanie przez użytkownika określonych czynności wg schematu: wejście na stronę reklamową wzbudzającą pożądanie, rozpoczęcie procesu zakupu danego produktu lub usługi, pozostawienie danych kontaktowych podczas rejestracji lub wysłania zapytania, rekomendacja serwisu i jego oferty, ponowne odwiedziny lojalnego użytkownika serwisu.
- Audyt strony to dokładna analiza treści merytorycznych na danym serwisie, pod kątem jej pozycji w wynikach wyszukiwania Google, tzw. SERP (Search Engine Results Pages).…
Czego nie może zabraknąć?
anding Page to skuteczny sposób na promocję poszczególnych produktów lub usług. Prowadząc kompleksowe i długofalowe działania, promujące całą markę, sklep czy pakiet usług, pojedynczy serwis nie wystarczy do przejrzystej prezentacji wszystkich elementów z Twojej oferty.
Skuteczna landing page powinna zawierać: doskonałą i spójną z treścią grafikę, nagłówek, logo, krótkie wprowadzenie w ofertę (chwytającą treść marketingowa), opis produktu lub usługi, formularz kontaktowy, przycisk CTA (zachęcający do działania). Landing page nie tworzy się po to, aby zaangażować odbiorcę w zbędne rozczytywanie się na temat Twojej marki czy produktu - nadmiar treści kontekstowych nie jest wskazany. Ważne jest jednak, aby w warstwie słownej eksponować atuty Twojej oferty oraz korzyści, które potencjalny klient może zyskać, jeśli zdecyduje się na zakup, kontakt czy inną żądaną akcję.